Karta graficzna ASUS ATI RADEON 9550 128MB,DVI,BOX typ A9550/TD/P/128MB TV DVI,fvat DVI,BOX,fvat |
Opis sprzętu na stronie producenta towaru : http://www.asus.com.tw |
Najsilniejsza karta na AGP prawdziwy jedyny w swoim rodzaju A9550/TD/P/128MB TV DVI (super szybka 256bit procesor, 128MB RAM), DVI TV-OUT, oprogramowanie, pudełko- Producent chipsetu: ATI Technologies;
- Rodzaj układu graficznego: 256-bitowy;
- Taktowanie rdzenia [MHz]: 250 MHz
- Typ chipsetu: Radeon 9550;
- Częstotliwość RAMDAC: 400 MHz podwójny);
- Zainstalowana pamięć wideo: 128 MB (64bit);
- Rodzaj pamięci: DDRAM;
- Głębia kolorów przy maksymalnej rozdzielczości: 32 bit;
- Typ złącza magistrali: AGP;
- Urządzenia wejścia / wyjścia: wyjście TV, wyjście DVI;
- Cechy dodatkowe: AGP x2/x4/x8,
- 400Mhz RAMDAC (10bit),
- Wyjście TV w rozdzielczości max. 1024x768, Jednoczesna obsługa dwóch monitorów
Wydajność karty w pełni skalowalna z mocą obliczeniową komputera
Serwis bardzo chwali tą kartę. Stwierdziliśmy zdumiewający fakt, że karta doskonale i bez problemów pracuje na płytach wyposażonych w AGP 8x/4x
Działają wszystkie gry, filmy DVD i DIVX wyświetlają się w sposób płynny, do tego możemy podłączyć panel cyfrowy za pomocą wyjścia DVI, oraz wyświetlić obraz na telewizorze z super jakąścią jaką oferują karty ATI.
Zdumiewa także jakość obrazu uzyskiwana na wyjściu VGA i TV-Out - obraz jest wyraźny, kontrastowy - po prostu żyleta. Karty z procesorami Geforce odpadają w przedbiegach. W 3DMARK osiągnął ponad 11tys pkt
|
|
Opis możliwości układu ATI Radeon 9550
· Technologia HYPERZ II pozwala na agresywną kontrolę poprzez zaimplementowany system HSR (Hidden Surface Removal)
· Ultraszybkie reakcje nawet w przypadku skomplikowanych scen geometrycznych przy animacjach o foto-realistycznych charakterze 3D
· Pełna kompatybilność z DirectX 8.1 (9.0) oraz OpenGL1.3
· Technologia SMARTSHADER - nowe programowalne wspomaganie Vertex Shaders oraz Pixel Shaders (PIXEL TAPESTRY II)
· Obsługa bardziej kompleksowego renderowania kształtów i efektów świetlnych
· Obsługa akceleracji sprzętowej ostatnich wersji DirectX 8.1 pixel shaders (1.4) dla niezwykle wysokich multiteksturowych i mieszanych poziomów: do 6 tekstur jednocześnie
· CHARISMA ENGINE II: druga generacja akceleracji sprzętowej T&L (Full Transformation, Clipping & Lighting)
· Obsługa niezwykle realistycznych animacji i zaawansowanego teksturowania postaci 3D
· SMOOTHVISION : niezwykle sprawny mechanizm anti-aliasing (prawdziwe multipróbkowanie oraz anti-aliasing)
· TRUFORM: rewolucyjna technologia dla transformowania trójkątów w zakrzywione przestrzenie
· Wysokiej jakości kodek TV dla NTSC oraz Pal / TV pozwalający na obsługę rozdzielczości do 1024x768 pikseli
· Doskonały kodek DVI pozwalający na wyświetlanie obrazu na płaskich panelach w 16-tu milionach kolorów
· FULLSTREAM - nowa technologia sprżetowej filtracji strumienia video w celu poprawienia wydajności i jakości obrazu
· VIDEO IMMERSION II: wysokiej jakości dekoder HDTV i zaawansowana obsługa video de-interlacingu dla odtwarzania płynnie i czysto filmów DVD
· HYDRAVISION - oprogramowanie zapewniające przyjazny dla użytkownika interfejs obsługi i zarządzania obrazem na dwóch monitorach
OBSŁUGIWANE FUNKCJE 3D:
- TRUFORM
- SMARTSHADER
- DirectX 8.1
- OpenGL 1.3
- SMOOTHVISION anti-aliasing
- HYPER Z II
- CHARISMA ENGINE II
- PIXEL TAPESTRY II
- VIDEO IMMERSION II
- High Performance Memory Support
- Dual Display Support
- Integrated Transformation, Clipping and Lighting
- Twin Cache Architecture
- SuperScalar Rendering
- Single-Pass Multi-texturing
- True Color Rendering
- Triangle Setup Engine
- Texture Cache
- Bilinear/Trilinear Filtering
- Line & Edge Anti-aliasing
- Full-Screen Anti-aliasing
- Texture Compositing
- Texture Decompression
- Specular Highlights
- Perspectively Correct Texture Mapping
- Mip-Mapping
- Z-buffering and Double-buffering
- Emboss, Dot Product 3 and Environment bump mapping
- Spherical, Dual-Paraboloid and Cubic environment mapping
- Fog effects, texture lighting, video textures, reflections, shadows, spotlights, LOD biasing and texture morphing
ZAŁĄCZONE OPROGRAMOWANIE:
- · ATi MULTIMEDIA CENTER
- · HYDRAVISION - oprogramowanie do zarządzania pulpitem ułatwiające pracę ze złączami VGA i DVI i jednoczesną obsługą wyjścia TV (VGA lub DVI + TV)
- · 3DEEP - narzędzie do zarządzania kolorami
Karta fabrycznie nowa
nieużywana w pudełku, - oryginalne sterowniki,
- dokumentacja,
- kabelki do TV
|
Karta graficzna Sapphire ATI RADEON 9550 256MB TV DVI FBOX, fvat, wersja 100% pełna (zero okrojeń) |
Opis produktu na stronie producenta : http://www.sapphiretech.com |
Najsilniejsza karta na AGP prawdziwy jedyny w swoim rodzaju Saphire ATI RADEON 9550 (jest to wersja pełna) 256MB (super szybka 256bit procesor), świecący na niebiesko cooler z logo Sapphire, DVI TV-OUT, oprogramowanie, pudełko- Producent chipsetu: ATI Technologies;
- Rodzaj układu graficznego: 256-bitowy;
- Taktowanie rdzenia [MHz]: 250 MHz
- Typ chipsetu: Radeon 9550;
- Częstotliwość RAMDAC: 400 MHz podwójny);
- Zainstalowana pamięć wideo: 256 MB (128bit);
- Rodzaj pamięci: DDRAM;
- Głębia kolorów przy maksymalnej rozdzielczości: 32 bit;
- Typ złącza magistrali: AGP;
- Urządzenia wejścia / wyjścia: wyjście TV, wyjście DVI;
- Cechy dodatkowe: AGP x2/x4/x8,
- 400Mhz RAMDAC (10bit),
- Wyjście TV w rozdzielczości max. 1024x768, Jednoczesna obsługa dwóch monitorów
Wydajność karty w pełni skalowalna z mocą obliczeniową komputera
Serwis bardzo chwali tą kartę. Stwierdziliśmy zdumiewający fakt, że karta doskonale i bez problemów pracuje na płytach wyposażonych w AGP 8x/4x
Działają wszystkie gry, filmy DVD i DIVX wyświetlają się w sposób płynny, do tego możemy podłączyć panel cyfrowy za pomocą wyjścia DVI, oraz wyświetlić obraz na telewizorze z super jakąścią jaką oferują karty ATI.
Zdumiewa także jakość obrazu uzyskiwana na wyjściu VGA i TV-Out - obraz jest wyraźny, kontrastowy - po prostu żyleta. Karty z procesorami Geforce odpadają w przedbiegach
Wydajność tylko o 5% gorsza o Radeona 9600 256MB
Wysoka jakość wykonania karty (dbałość o szczegóły) - wydajny świecący na niebiesko cooler z logo Sapphire, starannie wykończone elementy na płytce drukowanej, pudełko, oprogramowanie
|
|
Opis możliwości układu ATI Radeon 9550
· Technologia HYPERZ II pozwala na agresywną kontrolę poprzez zaimplementowany system HSR (Hidden Surface Removal)
· Ultraszybkie reakcje nawet w przypadku skomplikowanych scen geometrycznych przy animacjach o foto-realistycznych charakterze 3D
· Pełna kompatybilność z DirectX 8.1 (9.0) oraz OpenGL1.3
· Technologia SMARTSHADER - nowe programowalne wspomaganie Vertex Shaders oraz Pixel Shaders (PIXEL TAPESTRY II)
· Obsługa bardziej kompleksowego renderowania kształtów i efektów świetlnych
· Obsługa akceleracji sprzętowej ostatnich wersji DirectX 8.1 pixel shaders (1.4) dla niezwykle wysokich multiteksturowych i mieszanych poziomów: do 6 tekstur jednocześnie
· CHARISMA ENGINE II: druga generacja akceleracji sprzętowej T&L (Full Transformation, Clipping & Lighting)
· Obsługa niezwykle realistycznych animacji i zaawansowanego teksturowania postaci 3D
· SMOOTHVISION : niezwykle sprawny mechanizm anti-aliasing (prawdziwe multipróbkowanie oraz anti-aliasing)
· TRUFORM: rewolucyjna technologia dla transformowania trójkątów w zakrzywione przestrzenie
· Wysokiej jakości kodek TV dla NTSC oraz Pal / TV pozwalający na obsługę rozdzielczości do 1024x768 pikseli
· Doskonały kodek DVI pozwalający na wyświetlanie obrazu na płaskich panelach w 16-tu milionach kolorów
· FULLSTREAM - nowa technologia sprżetowej filtracji strumienia video w celu poprawienia wydajności i jakości obrazu
· VIDEO IMMERSION II: wysokiej jakości dekoder HDTV i zaawansowana obsługa video de-interlacingu dla odtwarzania płynnie i czysto filmów DVD
· HYDRAVISION - oprogramowanie zapewniające przyjazny dla użytkownika interfejs obsługi i zarządzania obrazem na dwóch monitorach
OBSŁUGIWANE FUNKCJE 3D:
- TRUFORM
- SMARTSHADER
- DirectX 8.1
- OpenGL 1.3
- SMOOTHVISION anti-aliasing
- HYPER Z II
- CHARISMA ENGINE II
- PIXEL TAPESTRY II
- VIDEO IMMERSION II
- High Performance Memory Support
- Dual Display Support
- Integrated Transformation, Clipping and Lighting
- Twin Cache Architecture
- SuperScalar Rendering
- Single-Pass Multi-texturing
- True Color Rendering
- Triangle Setup Engine
- Texture Cache
- Bilinear/Trilinear Filtering
- Line & Edge Anti-aliasing
- Full-Screen Anti-aliasing
- Texture Compositing
- Texture Decompression
- Specular Highlights
- Perspectively Correct Texture Mapping
- Mip-Mapping
- Z-buffering and Double-buffering
- Emboss, Dot Product 3 and Environment bump mapping
- Spherical, Dual-Paraboloid and Cubic environment mapping
- Fog effects, texture lighting, video textures, reflections, shadows, spotlights, LOD biasing and texture morphing
ZAŁĄCZONE OPROGRAMOWANIE:
- · ATi MULTIMEDIA CENTER
- · HYDRAVISION - oprogramowanie do zarządzania pulpitem ułatwiające pracę ze złączami VGA i DVI i jednoczesną obsługą wyjścia TV (VGA lub DVI + TV)
- · 3DEEP - narzędzie do zarządzania kolorami
Karta fabrycznie nowa
nieużywana w pudełku, - oryginalne sterowniki,
- gra Tomb Raider,
- dokumentacja,
- kabelki do TV
|